mari ikuti blog ini....

Wednesday, February 25, 2009

KOSONG

hi..agak lm kan x menulis n berkata-kata dr hati..huhuhu..last week penuh dgn aktiviti..ble ber4 bertemu maka itulah kami..hehehehe...

skrang ni jam 2311 (1111pm)..best wktunye..lptop ini menggunakan kuasa bateri, maka kalu dh abis kuasa terpadam la ia secara automatik..hehehehe...errmmm..lgu2 plak tetibe je
memutarkan lagu2 sedeh..sungguh melayan perasaan...huhuhu..

pernah x korang rs sprt tidak rasa ape2...mksudnye korg x tau ape perasaan yg sedang dialami...mcm x menentu..bahagia tp kosong, gembira tp suram, tenang tp derita....ape tu???

itulah hakikat yg selalu ade dlm hati saya...ape yg saya rasa dlm dr yg ttak mungkin difahami oleh sape2 pun... perasaan yg sukar untuk terucap n hanya hati yg tahu, minda mentafsir...akhirnye diri hanya menjalani kehidupan dlm dunia yg bukan milik saya...mmg la dunia ini milik Ilahi..pencipta Maha Agung...tp pada sudut mana diri saya dlm dunia ni...menjalani kehidupan dunia seperti biasa n x sedar kaki x sedikit pun memijak bumi yg nyata...pening2!!!kadang2 saya sendiri x dpt nk tafsir dr sndr..hati mungkin berkata 'ya'...tp minda mntafsir 'itu bukan jalan terbaik'...

hakikat kebahagiaan, kegembiraan dan ketenangan adalah apabila ia mmpu membuat kita tersenyum...hati riang dan minda tenang...

tp hakikat kehidupan????kosong n derita...kosong apabila hati bersorak sndr tersenyum dlm dr n hati sepi...derita bile perasaan hampa, duka pedih dlm jiwa n hati lara....waaa...ape tu???

ape yg saya alami sekrg ni adalh KOSONG...an empty glass n saya sndr x tau nk jus oren or fresh milk...dont even noe either i will fill it or just let it be an empty glass...
yes...i'm happy outside...deep in here...noboby noe...still looking the right path for me to walk...
saya gmbira coz ade org sekeliling..my family, ber4 n org2 yg sayang kat saya...(ade ke??)...hahaha...

bleh x dlm dunia ni ade alat yg boleh bc fikiran org..so saya x perlu nk sorokkn apa yg saya rs n saya nk dia faham ape yg saya rs...saya dh x larat nk berkelakuan seperti saya tak rasa ape2...n saya sgt takut nk tunjukkn ape yg saya rasa...so....ssshhhhh!!!!u'r in the library of reality...dont talk...

saya tau sume ni x kan ade penghujung...apa yg pntg saya kene terus hidup...meskipun jiwa kosong n hati derita, tp saya tau satu hari saya akan bahagia....
hahahaha..ape lah yg saya merepek dr td kan...sbb bkn senang saya nk bgtau ape yg saya rs..biarlah saya sndr rasa...

I LOVE MYSELF

****td ms kt outlet ade cstomer beli 3 donut...dancing queen, pink twister n iceberg....saya tetibe sgt suke dengan kombinasi ketiga-tiga donut itu...warna n rasa...***

No comments:

Post a Comment