mari ikuti blog ini....

Tuesday, March 3, 2009

GEMUK.....

saya rs saya sudah semakin berisi or dlm bahasa kasarnye GEMUK...hahahaha...ntah la...mybe dh beberapa org tegur badan saya semakin naik..huhuhu...minggu yg saya blk s alam ari 2 pun k long ckp saya dh berisi n kwn2 pun ckp mcm 2...errrmmm..huhuhuhu...
n ble dipikrkan kembali ade betulnye kata2 itu...apa yg saya perasan saya semakin berselera untuk makan...x kire la siang ke mlm ke...asik nk mkn je...sbg contoh hari ini...saya lunch dalam jam 1200...(lbh krg la)lauk ayam goreng..kemudian jam 1730 saya makan lagi mee goreng kedai akak yg sedap....pas mkn mee g beli plak ayam goreng kat kaizer..2 ketul...n td blk je umah mkn megi....mmg la nmpk mcm skit je..tp sbnrnye perut ni asik nk mkn je...b4 ni pun kalu g keje, Baker's cottage 2 dh mcm kedai sendr..asik g beli je kat sana...
x tau la...mmg selera tgh naik kot...mcm budak2 kan...saya pun x tau la nape...x kesah la..yg pntg saya hepi...nk jaga bdn pun bkn ade org nk pndg..so biar la perut ni membuncit...huhuhuhu....saya x tau la brape berat bdn skrang...mls nk timbang....
so mulai skrang, saya akan terus makan n makan lagi....lantak la gemuk pun...boleh......tunggu je la beberapa minggu..maybe saya akan ade wajah baru dgn perut ke hadapan...hehehe..
so lps ni sape2 nk ajak saya makan jom la...

No comments:

Post a Comment