mari ikuti blog ini....

Sunday, April 26, 2009

CINTA HATI BARU....

huhuhu..hati ku kini berbunga riang..kini saya ade cinta hati baru...bkn satu je malah ade dua cinta hati baru yg membuatkan saya sgt teruja dan bahagia..hahahaha....tp korg jgn slh anggapye..bknnye nye saya ni player yg psang byk2 sana sini...

sekarang ni hidup saya tlh bertemankn dua cinta hati baru yg telah pun diberu nama..iaitu..Lady E n Baby Neo...(nama mcm nk gedik n gatal je kan)..tp x pe..if ade name baru nnti tukar... Lady E merupakn impian saya sejak hampir 2-3 bulan lalu... selama ni pndg dr jauh je.. n skrang bile peluang dtg maka saya terus menjadikan Lady E sbg cinta hati buat selamnye..thanks to my mum yg merestui perhubungan kami..hahah...n saya akan jg Lady E dgn sebaik mungkin buat selamanye..huhuhu....

Baby Neo plk lbh kurg mcm rujuk kembali la..b4 ni saya pernah gak menjalinkan hubngan dgn Baby Neo..namun putus buat seketika..hahhaha..n kali ini ia kekal mnjadi milik saya selamnya..yg plg pntg saya tau Baby Neo akan membutkan saya pening kepala setiap kali tiba ujung bulan..waa....tp saya x pernah melupakn mr. WaLaH...cinta pertama saya..hahaha..thank you so much buat mr. WaLaH...jasa mu akan ku kenang smp bile2...heheheh..

selepas memiliki 2 cinta hati yg baru ni maka tanggungjawab akan bertambah...saya harus setia dan sentiasa menjaga nye dgn baik..hahahaha...

x yah la kot nk upload gmbr mereka..rsnye kwn2 saya sume dh berkenalan dgn Baby Neo...lps ni sape2 nmpk my Baby Neo, maka itu adalh saya..bkn lg org lain..huhuh....

...saya syg Lady E n Baby Neo sgt2....

1 comment:

  1. hahhaa.....
    tepek la gambo lady E tu....
    lps ni kalau makan kat kedai bior je lady E duk atas meja ye...

    ReplyDelete