mari ikuti blog ini....

Wednesday, May 20, 2009

lalalala...ngantuk gle kat ofis ni..x la byk keje sgt..nk men game pun mcm x larat dh...nk bantal n selimut biru ku...sedapnye dpt tdo....wwaaaaaa.....

huhuhu..tibbaaa jah post new entry pastu cite psl ngantuk kat ofis...x de sape nk gune pc ni n skrang saya amat ngantuk..so baik ecing2 menaip..konon2 busy la...

x tau la ape yg saya merepek ni..kalu sat g kuar ape2 cite yg x sepatutnye abaikan je la erk..saya hanya cube menahan dari mata ini terus menjadi buaian anak2 setan bergayut...

huhuhu..lm kan x wat new entry..x de ape yg mnrik pn utk cite...mnjalani kehidupan spt biasa...pg g keje..ptg blk keje lyn Matahari..mlm ngok berita...pastu gosok baju n tdo..itu je la yg berlaku..hahahah...

errrmm..sejak keje ni saya dh jrg mkn malam..kalu mkn pun ptg je.pastu mlm mcm dh kenyang.. tp mcm x kurus pun..ttp je gemuk..down....!!!..

minggu lps mak dtg mlk...x g jln2 pun..tp smpt la blk kmpg halaman jap...rindu kat umah palong 2.tp blk bkn ade pape pun..n keje saya adalh tdo...hahahaha...

dlm ofis ni sume org dok asyik lyn game..report dh anta..bekalan pun jap lg nk anta..tp dh siap ye...

lupe nk ucapkan TAHNIAH buat adik2 debater UKM...menjadi naib johan dalam pertandingan debat integriti di UTM baru2 ni..congrats u ols....

minngu dpn saya akan ke kuala lumpur..yeaaahhhh!!!suke2..g kl pun sbb shera (kwn ms MRSM KK) kawen...x sangka ade kawan2 saya yg dh pun berkahwin...b4 ni mmg la ade rakan sebaya yg dh ade anak pun..tp x rpt la ms sekolh dulu..shere ni agak rapat n sama clazz f1 n f2..so agak xcited nk g weding die..huhuu..saya????ntah ble nk kawen...x kan kawen kot....huhuhu..doa2 la moga hati saya terbuka utk kawen..

cite psl kawen, bkn nye saya x nk kawen....tp bg saya jahwin bkn perkara main2..satu komitmen yg sgt besar..ye la, kite nk nk pinang anak org, x kan la g meminang bwk muke n k***k je...sah2 la kene tendang dek bpk mertua..so, bagi saya biar la saya menyimpan wang sehinggah saya mampu...bkn skdar mslh wang je..adakah saya ready utk memberi komitmen??skrang mungkin tidak..sbb saya masih mahu enjoy bersama kwn2 saya..byk lg yg saya nk buat dlm dunia ni b4 kahwin...selain itu juga adakah saya bersedia membina keluarga...kemampuan batin agaknye insyaALLAH terjamin...zahirnye???dh la saya ni mmg x suke bdk2..maunye ade kes dera ank sndr nnti..hahahaha.....ntah la..saya hanya berharap agar hati saya akan terbuka untuk meliht realiti kehidupan...dn sebenarnye..satu sbb knp saya x nk kahwin adalah saya sgt takut...takut pada dr sndr...saya x nk la bohong diri sndr...lalalala...cukup2 la merepek hal kahwin ni....lalalalala....


terbukak skit mata ni cerita psl kahwin....huhuhu...dh2 cite lain plak.. lupe lg satu perkara..spt yg tlh diumumkan dlm berita semalam..MELAKA BEBAS DARI MENGITIS (btul ke eja ni)....so kwn2 yg nk dtg mlk, mari2..selamat dtg ke bumi sejarah...huhuhuu...

HBR...skrang ni hati saya agar berbunga riang...tp saya x nk la terlalu ikut perasaan..ape yg saya harapkan sumenye berjalan lancar....skali lg saya takut untuk mengharap...die pun ckp jgn smp perasaan takut tu menutup hati saya utk sm1 yg sayang kat saya..lalalala..gitew ayatnye...lntak la...so, ape yg saya harapkan moga saya bahagia..lalalal.....

dh2..cukup merepek ptg2 ni..nk smbg main game..satu office sibuk main burger shop...siap lumbe2 lg sape plg jauh..hahaha..k la..nnti smbg lg k.....muuuahhh2!!!

jap2..even ht tgh HBR..tp ade smthng yg saya tgh risau..u, nape x reply msg i...plzzzzz..i risau kot2 smthng terjadi kat u ke..huhuu.....msg i k.....


No comments:

Post a Comment