mari ikuti blog ini....

Wednesday, September 9, 2009

lallalalal....

080909...

dalam beberapa jam lagi die akan terbang balik ke bumi kenyalang... n at diz moment of course saya sgt sedeh... tp nk wat cmne.. kalu bkn skrang, nnti2 die ttp blk gak kan... n mmg saya kene hadapi die akan blk..

hr ni saya gigih kan g keje.. mmg plan nk cuti hr ni, konon2 nye nk g anta die kat airport.. tp saya harus hormati pendirian die.. die x nk berhntar katenye.. with unclear reason... gitew... so semlm after buke pose n jln sm2 saya pun gerak blk kuala sngor... pg ni ggh bgn pg even mcm mls je nk msk keje... ye la. dh cuti 3 hr kan.. so mls skit la hr ni...

actually smp skrang saya stil brpiki..adekah gigih utk saya g airport??.. owwhhh.. mungkin tidak.. katenye... my lips say NO! NO! NO!...my heart says GO! GO! GO!....camne???

x pe la..better for me not to go... saya pn x pasti what will happen if i go... n am i ready to let him go?? lalalala.... takut nnti ade drama plak kat KLIA.. ngok ngek sgt imaginasi...

ok2.. tidak seharusnye saya berduka.. kata2 dr mulut la tp.. maka saya mahu konon2 buat keje padahal x de keje... if rajin nnti saya post la ape yg saya tulis ni.. if mls x la kan.. huhuhu..menulis sekadr nk layan perasaan..

saya harap die selamat balik sana... selamat sampai umah n segalanye.. n selamat hari raya... hahahaha...


-----HAPPY BIRTHDAY TO NIPPON----

No comments:

Post a Comment