mari ikuti blog ini....

Saturday, September 5, 2009

shopping!!!!!

hr ni saya n mak kuar berjalan2 n shopping.bermula dr curve dan kemudian sambung di pyramid..plan asalnye nk g cari handbag mak..tp cian mak, die x jmp handbag yg die suke..huhuhu...konon2 saya x de la pasang niat nk shoping..tp akhirnye..hahahaha...terpaut sebutir odm (odm : model - speed)di tangan ku...dh lm usha jam ni..akhirnye dpt gak kan.so saya ade new baby yang perlu dijaga...konon je nk betulkan jam yg lama..x de mknenye..beli baru gak akhirnye..huhuhuhu....still sedeh coz jeans yg saya nk x de..dh x gigih nk cari dh..n plg penting mak ayam perlis kirim perfume..i call terus die bank in duit suh beli kan..huhuhhu....

lps jln2 n dpt sume brg buke pose ngan mak kat zen..n of course saya sgt suke menikmati choc gateux (x tau nk eja)..lalalalala...

letih sgt..sok nk smbg ke s alam pula..ade bbrpe perkara yg masih lum selesai...lalalala..

No comments:

Post a Comment