mari ikuti blog ini....

Monday, October 26, 2009

lelah...

aku dh penat berlari
aku nk rehat rehat tapi tak mahu berhenti
takut nnti aku tak sampai ke destinasi

aku pun tak tahu ape sebnrnye kat hadapan
hanya sekadar memasang impian
ntah mungkin bisa jadi kenyataan
kalu benar menjadi realiti
belum pasti seperti dalam mimpi
hakikatnye, Tuhan sahaja yang tahu

lari, lari, lari, lari, lari...
STOP!!!!
ape dah jadi pada sejarah?
tak kan nak tinggal kan mcm itu sahaja??
eeerrrrmmm...
semua itu dah berlaku kan..
biarkan sahaja
amik yang baik je..
buruk2 simpan jadi teladan dan kenangan

hati berbisik
otak manafsir
memikir jalan terbaik untuk terus berlari
memilih jalan terbaik untuk dilalui

patutkah aku terus berlari?
atau berhenti?
atau berehat?
atau mungkin patah kembali..?

tak mungkin la nk berhenti kan..
patah kembali??...big NO...
tapi sumpah dh tak larat nk lari
eeerrghhh!!!
nk dukung bleh??
gediikkkksss....

jadi
teruskan lah berlari
mengejar yang tak pasti
tapi percaya pada hati
n of course Ilahi
ade sesuatu yang menanti
ape tuh??sgt misteri...

ok..
hentikan semua ini
aku dh geli dgn diri sndr
berangan je dr tadi..
sedeh la...!!!

No comments:

Post a Comment