mari ikuti blog ini....

Monday, December 28, 2009

SILA BERI TUNJUK AJAR.....

---entry ini saya jmp dalam draft..ntah ble saya tulis pun saya tak igt...nape saya tak publish pn saya tak tahu..just nak share...tp perkara ini mcm selalu gak la berlaku..not currently la---



hari ini saya bermukah dgn blog ni... dari td rajin plak berjalan dr blog ke blog... saje ingin tahu perkembangan blogger2 lain... seronok berkongsi cerita di alam maya ni kan...

perasaan saya sekarang ini adalah tidak rasa ape2 ( selalu je rasa mcm ni b4 )...tp ia tak sepatutnye berlaku skrang ini, sepatutnye saya gembira skrang... ntah la...

bukan ke sepatutnye org yg baru nk bercinta tuh patut hepi dan hatinye berbunga2?? tp tidak bagi saya... saya mcm tak de perasaan spt itu... bahkan saya sndr tak tahu ape yg saya rasa... (makhluk asing ke??)

eerrrmmm... mungkin sbb saya dh lama meninggalkan hal2 percintaan bagai ni... dh lupe utk berkasih sayang... or maybe saya belum bersedia lagi... atau mungkin saya tak nak berkasih sayang... mungkin juga sbb ' i sayang u '.....saya pun tak tahu... saya cube bukak hati ni luas2 utk menerima cinta yg dtg... tp bkn senang kan...

mcm dh lupe nk berkasih syg..hahaha...adakah saya ni mementingkan diri sndr apabila saya tak pernah nk cube bercinta??? ape lah salah nye utk saya memberi peluang kpd sm1 utk masuk dalam hati saya kan??? (sile la masuk...jgn segan2)

utk ketika ini, saya masih dalam proses mengumpul kesediaan utk memulakan kehidupan berkasih sayang... moga2 sume ini akan mematangkan saya dan memberi saya kebahagian... gitewwwww!!!!

---- ajar saya utk berkasih sayang -----
ape2 pun i tetap sayang u
miss u

No comments:

Post a Comment