mari ikuti blog ini....

Tuesday, January 5, 2010

2010...!!!

2009 telah pun berakhir. saya sndr kurg pasti ape yg telah berlaku spnjg 2009. byk kenangan dan byk kisah jatuh bangun sepnjg 2009. yg pasti saya akn jadikn semua itu sbg pengajaran utk saya meneruskan hidup sepnjg 2010 ini.

saya rasa 2009 juga harus saya tingglkan jauh2 meski pun ia baru berlalu kerana secara peribadi saya tidak melakukan ape2 spnjg 2009. sedeh!!!!

azam 2010 adalah seperti berikut :
1. saya ingin berjimat cermat dan mula untuk menyimpan...
2. masih mencari kerja tetap dan ingin membina kerjaya

dua azam utama utk saya tahun 2010. azam yg pertama saya kira pntg utk masa dpn saya. saya rasa saya cukup memiliki segala keperluan dan tidak mahu berlebihan. saya akan kurangkan aktvt sosial dan akan kurgkan perbelanjaan. menyimpan sedikit demi sedikit agar simpanan saya bertambah.

azam kedua adalah azam yg sgt ingin saya capai. saya kira dalam usia ini saya perlu membina sebuah kehidupan. mempunyai kerjaya tetap dan berjaya.

2010 ini juga saya akan fokus dalam setiap ape yg saya lakukan. tak nak main2 dh. saya dah letih dan dah tiba masanye utk saya mnjadi saya seperti mana yg saya inginkan. bkn sekadar menikmati kehidupan malah saya akan berusaha utk mendapat nikmat dalam kehidupan.

saya berdoa kpd ALLAH agar doa saya utk 2010 dimakbulkan. byk bende yg perlu saya kejar dan byk bende yg perlu ditinggal. saya perlu berhijrah.

segala slh dan silap spnjg 2009 akan saya perbaiki. kepada semua terutama my mum, adik2 beradik saya nk mntak maaf jika 2009 telah byk menyusahkan semua. terima kasih atas segala kasih sayang

buat rakan2 terima kasih atas segala sokongan spnjg 2009, saya juga ingin mohon maaf jika ada yg terluka spnjg 2009.

buat semua juga saya mohon maaf jika ada slh dan silap. saya amat mengharapkan sokongan kalian semua utk saya dalam 2010 ini.

adakah saya akan berubah dalam 2010 ini?? saya akan berubah. insya ALLAH.

2 comments:

  1. smga azam trcapai!

    ReplyDelete
  2. wish ur dream will come true..all the best to u..kita sama2 berusaha mempertingkatkan kemajuan diri

    ReplyDelete