mari ikuti blog ini....

Friday, May 14, 2010

ko ada???

ape pendapat anda ttg saya?? cantik? vouge? meletop? buruk ? hina? atau sebagai nya...

errmmm..bukannye ape..sekadar ingin bertanya.. saya rasa saya sedar diri saya bahawa saya tak la ade rupe sgt... buruk je kot...

tp apa yg nk saya persoalkan hari ini adlah kenapa bile saya cakap saya single sume org tak percaya dan respon sume adalh lbh kurang berikut :

"tak caya la..u kan cantik"

"u single? tak kan la cantik mcm u tak de org nak"

"u ni memilih kot"

u olsss...i dh penat mencari cinta..bkn i tak nak.tp tak de sape nk kat i..i ni mmg makhluk asing yg tak de sape pndg kot...sedeh!!!!!!!!!!!11

sedeh!!! ko Ada??!!!

sekian..saya nk balik....

1 comment:

  1. marah nmpk nyer. takdir tuhan.~ tnggu je la. kot2 ader HABUAN BESAR!

    ReplyDelete