mari ikuti blog ini....

Thursday, June 10, 2010

helo..helo...

Since hari ini i makan gaji bute, maka i luangkan masa untuk menulis blog ini...(tetibe tertukar kata ganti nama)..habut la u olsss...i penat jadi baik..org tetap kata i jahat jugak kan..i buat jahat plak org keji i kan... so?? Ade ku kesah (kredit to One nation emcee)...

Sekrang cuti sekolah kan..menggelintin adik2 nk bercuti kan...like u tak pernah la kan..yess...dulu cuti panjang i menghabiskan masa dgn bermain je...main sorg2 pn jadi..perlu ke ulang kaji..i budak pandai ok...abaikan...

U ollss, skrang dh bulan ketiga i keje di sini..kerja bekarya memberi info buat pembaca... u ollss wajib beli tau..sbb duit itu jugak nk bayar gaji i kan..kalu jualan meningkat maka mane la tau dapat bonus...amin...

Dunia ni kecik kan...pusing2 kite akan kenal org yg sama..td i baca la blog2 bloggers yg lain...ade sahaja antara mereka yg berkaitan antara satu sama lain dan ade je yg i kenal..menci... tak baik tau....lupe kan....

Sekrang i tgh cari cinta...oopppsss..cmne tuh? Celah mane i nk korek cinta...ke ade yg nk lamar cinta i?? I tunggu jah...- kalu dok menunggu je memang smp tua la i single mingle n suci murni... ble la nk pecah dara ni...oopppssss......lantak la.....

Demam world cup dh nak kembali...i ?? jgn nk keji k...mmg la i tak menonton bole..i menonton pemain bola ok....ooopppsss lagi... mati la....errrrmmm..jujur i mmg tak tahu pasal bola...sekadar baca paper je... jgn nk ckp i bodoh sgt k... tak baik....

Dan dikala ini actually saya sangat perlukan kekuatan untuk saya terus hidup... mungkin semua nmpk saya gembira dan senang... biar saya sahaja yg tahu apa yg saya rasa... semoga saya terus kuat untuk hari esok..esok lebih kuat untuk hari2 akan datang...

Ok u ollss.. perlu ke i nk tulis pnjg2 kan..u olss pn mcm ala2 je nk baca kan....suke carut i... tak baik tau....sampai bertemu kembali... tak tahu la lps ini akan jadi SAYA atau tidak....i perlukan diri i yg sebenarnye......

Adios korg....

1 comment: