mari ikuti blog ini....

Thursday, December 23, 2010

janji

Hangat-hangat tahi ayam. Ayat terbaik untuk saya dan blog ini. (saya hangat dan blog ini tahi ayam).hahahaha.. yela, jarang sekali nak duduk hadap pc n update blog ini. apa lagi magu kemaskini gambar dan sebagainya. Memang susah sekali. Tapi saya sangat rajin blog-walking. Bile dah rasa kebosanan memang suka untuk baca-baca blog orang lain. Baca blog orang tak kenal pun best jugak. Inilah dunia bloger. Kite share smthng dengan sesiapa sahaja. Best wooooo......

Skrang ini memang ada kesempatan untuk hadap pc ini. banyak juga cerita yang saya tak update. Pindah rumah, birthday teeha, kerja apa tah lagi. Macam-macam cerita yang saya t ak cerita kan. (pleas berjanji pada diri sendiri intuk update blog selalu)....maka semua cerita itu diabaikan. Sebab dah basi. Nak cerita sekali pun dah tak seronok.

Cuba kite pejam celik mata laju2. kejap je dah sampai tahun 2011 kan. New year 2010 pun rasa mcm baru berlaku. Peristiwa pergi Chilling, curve dengan seuar yg kotor. Memang terbaik!!!! New year 2011 memang tak de apa2 plan lagi. Setakat ini hanya mahu tidur sahaja di rumah. Jangan nak cakap saya pemalas atau saya seorang yang anti-sosial.

Tahu tak, saya dah lama tak menikmati hujung minggu. Bile sabtu ahad, ada sahaja kerja atau urusan-urusan yang perlu diselesaikan. Weekend yang lepas pulak badan kurang sihat. Makanya hanya terlantar atas katil je la. Mengharapkan minggu ini akan ada hujung minggu untuk diri sendiri. Mak dah call ajak saya keluar. Best jugak, dah lama tak kuar jalan-jalan ngan mak kan....saya memang suka dating dgn mak saya. best!!!!

OK, currently teraddicted dengan AH dan HZ. Sgt romantik AH untuk mendapatkan HZ. Actually i pun tak tahu apa kaitan mereka. Tapi kalu betullah AH nak kat HZ, harap2 cinta blog diorg ni menjadi la. Sape yg belum tahu cari ini vidiyo saya. anda tgk video itu dan saksikan bersama. Paling best adalah video HNSZLKH......i nak berangan sekejap...

Hari ini saya mahu duduk dan merancang untuk 2011. seperti biasalah, perancangan mesti ada. Apa yang dirancang 2010 alhamdulillah adalah sedikit tercapai. At least saya telah bergelar seorang pekerja. Yang lain-lain sedang usaha untuk lebih baik.

katanye budak ini sudah tumbuh gigi!!!!

3 comments:

  1. Auch! dh lama u x update CHM. Ruangan wajib blog u... huuuu~

    btw, amanda update pasal nak*d dan Mas*rubat*. OMG!!

    ReplyDelete
  2. ngedate dgn mak la....sure habes mak ko ko kikis...haih

    ReplyDelete