mari ikuti blog ini....

Thursday, March 10, 2011

Sekian

Ok sgt busy! Even saya bukanlah seorang pegawai tarap2 44 atau mungkin seorang exec, tapi ada masa tetap busy dengan keje jugak kan. So, blog dan apa segala adalah perkara yang tidak akan diberi perhatian.

Hari khamis dalam minggu ini. dan sepanjang minggu ini memang balik umah jam 12 tgh malam lebih. Balik keje, gosok baju, mandi, isap rokok skit dan kemudian tdo. Bangun pagi dan kemudian kerja seperti biasa. Yeeeaahhhh!!! I luv my job!!!

Minggu ni memang minggu preview filem. Merong mahawangsa, Cun dan ... dalam Botol. Ketiga-tiga filem itu adalah tidak membazir untuk di tonton. So book ut tix now!!!

Seronok dan letih penang rasanya tak abis lagi. Penang sgt seronok dan puas makan2. roti canai daging, nasi kandar, laksa feringhi + abg laksa, rojak gurney dan segala-galanya. Rasa mahu sekali lagi ke penang dan lebih lama untuk makan lebih banyak. Saya pun tak boleh nak cuti lama. Dah keje ko tak siapkan awal2. padanlah muka tak dapat nak cuti kan.

Saya penat sangat sekarang ini. saya perlukan smthng yg baru. Bukanlah nak keje baru. Tapi nak smthng yang baru sebab dah mula bosan. Mungkin terbaik adalah untuk saya mulakan di rumah. Kemas bilik. Dah bosan nak balik rumah dah. Kat ofis juga. Errrrrmmm... jap lagi lah kemas meja ni.

Ok. Itu sahaja. Sekian.

pau ni sedap tau...yg kat rumah pun tak stim kan lagi....(bak kata intan)...ok, pau kite kukus ye...kan? ke ......



No comments:

Post a Comment