mari ikuti blog ini....

Monday, September 27, 2010

kecil

Adik2 mari sekali lagi kite update blog ye adik2. inilah akibat tidak ada kerja di ofis. Tidak da kerja??!!! Ko yang malas nak cari kerja kan?? Keji!!!

Baik, ini versi i olss ok, so yg bukan kawan2 i olss, sile klik pada pangkah. Nak baca jugak? Boleh sajorkkk!!!!!

What a small world. Pusing2 itu jugak. Apatah lagi dalam dunia i olss ini. Dalam fb sahaja bila tgk common friend org2 itu jugak la yang ada kan.

Semua itu kebetulan. n bagi i lah kan, sgt baik lah untuk kite meningkatkan silaturrahim. Tapi i tetap tak suke og yang nak add i suke2 nenek u olss. Motifnye bukan nk berkwan dgn i kan. U nak kwn dengan kwn dlm friendlist i kan. Sudehhhhhh!!!!

I tak nak kawan u la. Ble dh approve senyap je. Sedeh la u olsss...

Sabtu lepas, selesai acara nawal. I ikut mell g open house umah kawan die. Errrrmmmm. Maka ramai la i olss yang berkumpul. Mula2 i segan jugak, tapi meriah dengan mereka. Tak la sombong n baik.

Ape yang i nk cerita sebenarnye adalah what a small world. I rasa dalam kalangan itu ada je yg berkait. Kwn dalm fb, pernah jumpa la. Mcm2. ada yg selalu chat kat fb tp baru nk jumpa. Hahahah...n lps majlis ada yg add kat fb n ble lihat common friend rupe2nye adalah kalangan kwn2 i jugak...

What a small world!!!!

Sekian.

*mahu pulang segera untuk bermesra dengan amanda n nina*

No comments:

Post a Comment